TELE2 piedāvā noslēgt līgumu, kurā nav ietverta līguma summa, vien norādīts, ka maksu nosaka uzņēmums. Kādu maksu? – tas nav pateikts.

Šodien TELE2 mājaslapā izpētīju tarifu plāna Meteorīts īpašo piedāvājumu, kas paredz gadu maksāt par pielsēgumu 4Ls, pēc tam – 9Ls. Skat.: http://www.tele2.lv/jaunumi/nac_ar_savu_numuru_un_sanem_meteorita_ipaso_piedavajumu.html

Ērtības labad uzņēmums piedāvā aizpildīt līguma pieteikumu savā mājaslapā. To darot, klients piekrīt līguma nosacījumiem, kur
4. punkts TARIFI UN NORĒĶINI paredz:
4.1. Maksu par tīkla pakalpojumiem un tīkla pakalpojumu tarifus, abonēšanas maksu un norēķinu kārtību nosaka TELE2.
4.2. TELE2 var mainīt abonēšanas maksu, norēķinu kārtību,  tarifu likmes un noteikt papildu tīkla pakalpojumu tarifus. Par izmaiņām TELE2 informē vienu mēnesi iepriekš, izvietojot izmaiņas redzamā vietā TELE2 klientu apkalpošanas centros vai publiskojot internetā TELE2 mājas lapā www.tele2.lv. Ja Abonents nepiekrīt TELE2 vienpusēji veiktajiem Līguma grozījumiem, tad Abonentam ir tiesības līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai  iesniegt rakstisku iesniegumu par Līguma izbeigšanu.

Pilns līguma teksts atrodams šeit: https://kt.tele2.lv/create_contract/rules_porting/

Līdz ar to man kā potenciālam klientam rodas jautājums, vai šie ir uzskatāmi par godīgiem līguma nosacījumiem? Lai gan TELE2 reklamē, ka pieslēguma maksa pirmajā gadā būs 4Ls/mēn un nākamajā – 9Ls/mēn, piedāvātajā līgumā šādas konkrētas summas vispār neparādās. Manuprāt, tā ir patērētāju maldināšana un vienkārši stulba attieksme pret klientu.

About Arta

Meitene no laukiem.

23 responses »

  1. Johna819 says:

    Some genuinely prize content on this internet site, bookmarked. aedeadkfbade

  2. Nils says:

    Kāpēc nevar slēgt līgumu, nezinot, kādas cenu izmaiņas to skars nākotnē? Un kur ir robeža – mēnesis, diena, gads?
    Domāju, šis ir labs mārketinga piemērs, kas strādā uz ļaužu SLINKUMU aiziet un atteikties no līguma nākošā dienā.
    Tā strādā Amerikas bizness, kad visas nopirktās preces var atgriezt, ja nepatīk. Un ļaudis pērk, jo ir drošības sajūta, ka varēs atteikties. Bet tas jau ir cits stāsts.

  3. Jancis says:

    lmt vispār ir mēsls nenormāls

  4. […] 10/01/2010 Fails atrodas: 1 — mieralauks @ 15:33 Pirms kāda laika uzrakstīju savas pārdomas par TELE2 meteorītisko piedāvājumu noslēgt līgumu, kurā nav ietverta līguma summa. Toreiz […]

  5. online says:

    Paldies par interesantu blog

  6. ilciss says:

    man gan arii nav pienemams ka ligumaa nav sumas.
    otrs rakstiskaa veidaa liidz izmainju darbiibas saakumam,es paaris reizes meenesii ieeju mele2 kantorii un pirms ieet draugos eju caur mele2.lv.un piedaavaatie tarifi saliidzinosi nekaa dizi laba neredzu
    pats maxaaju 15 meenesii par to ieguustu neierobezotas sarunas savaa tiiklaa plus no taa 7,50 meenesii neierobezotai interneta piekluvei atliek 7,50 sarunaam citos tiiklos un starptautiskajaam sarunaam

  7. edgars says:

    A ja nu šamie tos tarigus samazina, kā līdz šim bijis?

  8. WADIMS says:

    Ārprāts, kā citiem patīk cepties… ej strādā!

  9. Kode says:

    Šķiet, ka daži nesaprot par ko autors cepas.
    Piemēram, Baltas apdrošināšanas līgumā (http://www.balta.lv/upload_file/noteikumi/Nelaimes_gadijumi/Apdrosinasanas_liguma_visparejie_noteikumi.pdf) 6. punktā, kurā ir minētas maksas un norēķinu kārtība, arī nav neviena vārda par konkrētām summām vai ko tādu. Tur pat īsti nav rakstīts kas tiek apdrošināts! Tāpēc ir tā pirmā lapa, kur jāsaraksta vārds, personas kods un citas lietas, kuras ir jāskatās kopā ar šiem noteikumiem. Viss ir ok.
    Bet Tele2 līgumā ir minēts, ka viņi VIENPUSĒJI var mainīt gan norēķinu kātību, gan cik maksāt, gan pielikt vēl kaut kādas maksas. Tas nozīmē, ka po kas rakstīts tajā pirmajā lapā – 5 vai 100 lati. Šie paziņos, ka tagad būs cita summa un samaksāt var tikai skaidrā un tikai Mazpisānos.
    Nu labi, var atteikties, bet, ja tu paspēji šo info iečekot viņu mājs lapā vai kur citur. Ja nepaspēji, mēnesi maksāsi tos 100Ls/mēnesī. Pats parakstījies. Ak jā, un vēl papildu tīkla pakalpojums “Ierēc klientam sejā” par 1000Ls/mēnesī.
    Tā lūk!🙂

  10. Pumpa says:

    Tas ir standarta līgums. Nevienā šāda veida līgumā, kur ir vispārējie noteikumi netiek atrunātas summas. Tas tiek darīts pie pakalpojuma apraksta, kuru arī paraksta pats pakalpojuma ņēmējs. Vai tiešām Jūs esat tik stulbi, ka pat labam piedāvājumam meklējat pie kā piesieties…. un starp citu tur ir skaidri un gaiši rakstīts “Ja Abonents nepiekrīt TELE2 vienpusēji veiktajiem Līguma grozījumiem, tad Abonentam ir tiesības līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai iesniegt rakstisku iesniegumu par Līguma izbeigšanu.”
    Tā dara starpcitu ne tikai tele 2, bet arī bankas (izsniedzot kredītus) un citi pakalpojuma sniedzēji…

  11. budzis says:

    Piep.isas standarta ligumam, kads ir visiem Tele2 abonentiem liguma? Tads pats teksts ir ari LMT un Bitei, cik atceros

  12. saacarsevi says:

    par ko tieshi juuti liidzi??? lmt vienadais 12 var norunaat 400 minuutes uz visiet tiikliem, te pa 9ls piedaavaa 500 uz citiem?
    pats vispaar esi pieseedies un paskatiijies?

  13. LoL says:

    Tā jums santīmu pi.ējiem vajag. Lēkā 5 reiz gadā no viena pie otra, uzķerās uz katru reklāmas akciju, grib pa latu visu dienu pa telefonu vārīties…
    Pasēdiet taču 1 st. pie datora , salīdziniet tarifus, noskaidrojiet kādu operatoru lieto tie cilvēki kuriem jūs visbiežāk zvaniet.
    Katram operatoram ir savi trūkumi un priekšrocības, arī ”Meteorītam” nav ne vainas ja jūs pārsvarā runājat Tele2 tīklā. Savukārt ja jūsu draugiem, priekšniekam, sievai un bērniem ir LMT , tad sorry, jūtu līdzi🙂

  14. velna miltes says:

    Internetā aizpildītajai formai atsūtītajā līgumā ļoti smuki visu var saprast ar cipariem utt….

  15. KuulAsIce says:

    Un tagad visi aprobežotie brēcēji, kuri tiešām ir noslēguši līgumu, ņemam rokā savu līgumu un tanī lapaspuse kur ir visi Jūsu dati, tas ir, Tavs vārds uzvārds un pārējas muļķības, lasam:

    Piezīmes telefona numuriem:

    Tālrunim 2xxxxxxx pirmos 12 mēnešus abonēšanas maksa ir 4.00LVL mēnesī.
    Tarifu plānam Meteorīts 9 ikmēneša ierobezojums 1500 sarunu minutes Tele2 tiklā 500 sarunu minūtes citiem tīkliem Latvijā. Pārsniedziet sarunu limitu kalendārajā mēnesī, cena par sarunas minuti 0.05LVL.
    Telefona numuram 2xxxxxxx sākotnējais kredītlimits: 35LVL
    Aizliedu personas datus iekļaut publiski pieejamā abonentu sarakstā.

    Paraksts

    Šim visam pretīm atrodas Piezīmes līgumam kur tāpat melns uz balta ir rakstīts:

    Līgumam pievienotie abonēšanas noteikumi ir pusēm saistoši visā līguma darbības laikā.

    Es nesaprotu kas vēl nav skaidrs, ja neesat ņēmuši dotētos telefonus un tamlīdzīgus marazmus tad problēmām nevajadzētu būt, tie kas dienā runā entās stundas par telefonu, paši ir vainīgi, Jums nekad nebūs risinajums ar zemu rēķinu, tas ir tāpat kā ar leiko svaru, ēdīsi mazāk, būs mazāk liekais svars. Man personīgi tās 33h mēnesī nenorunāt, jo darbā man ir uz galda telefons ko apmaksā kantoris, no ta kārtoju darba lietas, privātās lietas darba laikā ar no viņa varu izrunāt. Šeit nevajag meklēt attaisnojumu ka darbs tev vislaik uz kājām un apkārt pa pilsētu, tad prasi darba devējam apmaksātu trubu un beigta balle…

    Cik pēdējās dienās lasu tad, rodas iespaids, kad ir vairāk trulu cilvēku kuri vienkārši nelasa to kas uz tā papīrīša rakstīts un tad apvainojas, ja tā godīgi tad LMT ie tieši tādi paši papīrīši un bitei ar, tikai nezkāpēc tos neviens tā neiztirzā, laigan iztirzāt pat īsti nebūtu ko, ja būtu sākumā lasīts…

  16. labais says:

    Viss ir cikiniekaa.man ir liigums un nekaa nesaprotama Tur nav,ko Juus varat skaust un ko varat nemties,ne jau Jums ir tas piesleegums bet mums reaaliem klientiem.Forsi

  17. Bebris says:

    Apsi, Tev pie jebkura operatora ir rindina, ka vini vienpuseji var mainit ligumu !!!!

  18. aazisPjotrs says:

    klau, normaals – > ligumu tu vari izbeigt, bet tad no tevis iekačās 80 vai 90 ls par liguma laušanu😀 LOL tā pat zudētājos paliec.

    P.S.
    Kampaņa smird😦

  19. normaals says:

    “Ja Abonents nepiekrīt TELE2 vienpusēji veiktajiem Līguma grozījumiem, tad Abonentam ir tiesības līdz grozījumu spēkā stāšanās dienai iesniegt rakstisku iesniegumu par Līguma izbeigšanu.” – un viss! ko jus tur varat njemties?!😀 ka kads uztaisa skaljaku kampanju ta visiem ir ko knaabaat! pirms tam neviens nepetija tur un citigi nelasija visus ligumus!😀

  20. mieralauks says:

    Šajā gadījumā galvenā problēma ir tā, ka piedāvātajā līguma variantā vispār nekāda summa nav ietverta. Man ‘nepielec’, kā var piedāvāt noslēgt līgumu par pakalpojumiem, ja līguma slēgšanas brīdī nav skaidrs, par kādu maksu ir runa. Paļauties uz reklāmas solījumu? Nu, tas man neliekas nopietni. Kur problēma iekļaut reklāmā solītos ciparus līgumā?

  21. Glupais says:

    Tāpēc jau ir tas mēnesis, lai varētu no pakalpojuma atteikties. Vispār telekomunikāciju pakalpojumiem ir tendence palikt lētākiem..🙂

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s